Image Map

Thursday, May 15, 2014

What´s in my bag ?

Hej ti,

Danas sam vam odlučila pokazati što se nalazi u mojoj torbi. Volim gledati videe na ovu temu , čitati postove i naravno tu i tamo u valu radoznalosti  frendicama „proprčkati“ po torbi (uz njihovo dopuštenje, naravno (:  )



Ta daaa ovo je moja torba. Savršene je veličine za nošenje teških knjiga i bilježnica i ostale ekipice koja je prisutna u gotovo svim torbama vlasnica.
Torba je kupljena u H & M-u

• ono što mi zauzima najviše mjesta su knjige i bilježnice





• naravno, kad idem u školu potrebna mi je pernica koja je na početku školske godine puna tehničkih olovaka, gumica i kemijskih raznih boja, a sada kad se kraj sve više bliži gumice više nemam, a tehnička je uvijek prazna





planer, bez njega ne bi znala koji je dan ;)






• kada  vrijeme do škole i od škole i u školi počinje prolaziti sporo, slušalice svakako dobro dođu








• njezino kraljevstvo, kozmetička torbica i njen podanik, dokozmetička torbica























Što se u njima nalazi ?

• kozmetička torbica je ponosni vlasnik četke za kosu s malim ogledalom, nivea kreme (koristim ju za ruke), maskare (Avon), dva ruža Maybelline (jedan je nude nijansa – perfect za svaki dan, drugi Very Cherry također Maybelline za dane kada se osjećam rebellious), essence parfem (na žalost nisam Matoš i ne znam opisati mirise ) i za kraj Lush shower gel  Ponche  (ne, ne koristim ga za tuširanje nego za pranje ruku jer sam bacilofob, a nalazi se tako maloj bočici :P)  







• dokozmetička torbica : maramice, blotting sheets, handgel, i  jos jedna krema za ruke (za svaki slučaj )  haha






vlažne maramice, just because





• u torbi se nađe i punjač za mob jer sam previše ovisna o tumblru i instagramu


• uvijek sa sobom imam bocu vode i jedan corny ili bananu, al sam jedno popila, a drugo pojela *ups*


• i za kraj; ukosnice i gumice ( za dane kad pišem ispite –više manje svaki dan- uvijek je lijepo maknut kosu s lica da mogu pročitat dotična pitanja ) koje probably više neću vidjet jer te stvarčice nestaju kao da u Zemlju propadnu... da mi je samo znati kroz koliko paketa ukosnica i gumica sam prošla u samo zadnje dvije godine ..


 Eto, ništa posebno, ništa novo, a nadam se opet zanimljivo :D

Imam jedno pitanje za vas svih s druge strane ekrana;
bez koje stvari nikako ne možeš izaći iz kuće?


 - B ♥  

No comments:

Post a Comment