Image Map

Tuesday, July 15, 2014

DIY : FRINGE KNOT CROP TOP

Hej ! Ovaj tjedan nam je glavna tema DIY, stoga vam danas donosim jedan opet jednostavan projektić za "ubit"  vrijeme na sigurnom u kući dok vani sunce prži. :)




Trebat će ti : 
• bilokakva stara majica koja bi inače završila u smeću 
• škare 
• igla i konac


Postupak : 


• Meni je ova majica bila preduga, pa sam ju skratila jer želim napravit crop top. Jednostavno obuci majicu i oznaci do kud želiš svoj top, zatim od te oznake prema kraju majice izmjeri 10-ak centimetara i označi. Od oznake broj dva do kraja majice izrezi ostatak :) Slika objašnjava bolje od mene..





• Škare u ruke i izreži resice od oznake 2 do znake 1 debljine 6-7 mm ... ovo sam ja radila odokativno. Neke su ispale veće neke manje, uopće nije toliko bitno dok se drastično ne razlikuju.






• Sada jednostavno malo povuci svaku resicu :D 






•resice bi trebale ovako izgledati 





• Zaveži čvoriće na vrhu svake resice 
Ako želiš možeš majicu ostaviti ovako jer preslatko izgleda :)






• sada ćeš spojiti dve po dve resice i zatim ponoviti postupak jer kada spojiš dvije u čvorić opet ostaju dva kraka...tako nastane novi red resica koji ponovno spajaš u čvoriće




• Ta daaaaa ovo je rezultat... ja sam odrezala krajeve resica jer smatram da ovako bolje izgledaju 

Kroz ovaj postupak možeš dodati i perlice ako želiš da majica bude još zanimljivija.







• pošto je meni moja majica bila zbilja veeeelika kako u dužini tako i u rukavima, uzela sam iglu i konac i malo uvrnula rukave i zašila na par mjesta da ostanu tako "uvrnuti" hahah






• rezultat amaterskog šivanja ;)


I za kraj, evo kako sam ja odlučila nositi ovu majicu (zanemarite što nije popeglana, slike su snimljene u žurbi, hvala)


















Ništa posebno, obukla sam bež kratke hlačice koje su već dugo godina u mom ormaru, converse tenisice, od nakita imam samo bijelu narukvicu koju sam dobila na poklon i crne naočale. Tipično za jednu šetnjicu uz more i sladoled s najdražima :) 

-B



No comments:

Post a Comment